Getting closer

Even een kleine update om te zeggen dat ik vandaag mijn ‘100 dagen’ vier. Exact honderd keer slapen voor ik op het vliegtuig stap, joepie! Binnen een week of twee ga ik mij inschrijven bij BestFriend Center, dus dan wordt het officieel. Eens dat gedaan is, geef ik jullie elk detail; waar ik verblijf en dat soort dingen. Ik hoop dat ik de gastfamilie op voorhand al kan contacteren, dan weet ik daar ook al snel meer over. Aaaah zo spannend!!

Eatyourkimchi

EatYourKimchi (Photo credit: EatYourKimchi)

Laten we mijn 100-dagen vieren met een erg leuk liedje, ontdekt door Simon en Martina van EatYourKimchi (ik ben niet echt iemand die snel ‘fan’ wil worden genoemd, maar wees maar zeker dat ik een EYK-fan ben! Simon, Martina en Spudgy zijn helden! Natuurlijk, want zij hebben mijn interesse voor Zuid-Korea wakker gemaakt, hoe kan ik niet van hen houden? Check ze als je ze nog niet kent!)

Dit is het beste liedje dat ik ooit gehoord heb. ‘t Is een van de weinige die mij meteen doet zingen en dansen! 😀

Leave a Reply

