Mijn must see in Seoul

Vandaag zijn er 5 dingen die ik nog even wil toevoegen, die ik zeker en vast ga bezoeken wanneer ik in Seoul ben. Ik ga ze nog niet in detail uitleggen, dat volgt later nog. Er is geen specifieke volgorde van welk ik het leukst vind.

1. Cheonggyecheon

Hi Seoul' 2008. Spring. 2nd day

Cheonggyecheon (Photo credit: Wikipedia)

2. N Seoul Tower of Namsan Tower

N Seoul Tower

N Seoul Tower (Photo credit: Wikipedia)

3. Ewha Womans University en omgeving

English: Ewha Womans University Campus ‪中文(繁體)...

Ewha Womans University (Photo credit: Wikipedia)

4. Han River en bruggen

English: The Moonlight Rainbow Fountain, also ...

De Moonlight Rainbow Fountain, ook gekend als Banpo Bridge in Seoul ‘s avonds. De foto is digitaal verbeterd met Photoshop. (Photo credit: Wikipedia)

5. Fortress Wall

Fortress Wall

Fortress Wall (Photo credit: hancinema.net)

Leave a Reply

