Fantastisch nieuws!

베스트프렌트:

Hello!

I am happy to confirm that we’ve received your payment confirmation this morning!!! There is an outstanding payment of 15 dollars, but you may pay the rest upon arrival.

I will make your reservation for courses now.

Joepie, ik ben blij dat mijn geld eindelijk op z’n bestemming geraakt is! Ik kreeg al schrik dat het er niet deftig zou geraken… Maar deze morgen kreeg ik dus deze boodschap en ik ben nu officieel ingeschreven bij BestFriend Center! Jihaa! ‘t Wordt alsmaar spannender!

Ik ben ook naar het administratief centrum in Dendermonde geweest om mijn paspoort aan te vragen, binnen 2 weken mag ik er om. Eens dat dat in orde is, trek ik naar Brussel (of om correct te zijn: Watermaal-Bosvoorde), naar de ambassade van Zuid-Korea om mij te gaan informeren over het visum (en het dan ook aan te vragen als ik de nodige dingen mee heb). En wanneer ook dit in orde is, boek ik mijn vliegticket en dan ben ik helemaal ready! en set! Dan enkel nog wachten op go! natuurlijk. ^_^

83 nights to go!

Leave a Reply

