Wat ik ga missen (1)

Gisteren was ik wat aan het denken over de dingen die ik zou missen in België terwijl ik aan de andere kant van de wereld verblijf. Ik denk dat ik over deze dingen ga schrijven, zo nu en dan.

Eerder deze week kwam mijn zus Sarah langs met haar zoontje van (bijna) vier, om mij mee te vragen naar onze oma om wat foto’s te trekken in haar enorme tuin terwijl Dennis kon spelen. Zo nu en dan doen we dit; mijn zus komt onverwachts langs om te vragen of ik mee foto’s ga trekken – gewoon omdat we graag foto’s trekken (we hebben bedacht dat we uiteindelijk niks met die foto’s doen of zo, we doen het gewoon om te doen). Dit is zeker iets dat ik een half jaar zal moeten missen; het gaat raar zijn de kinderen – Sarah heeft ook een dochtertje van een jaar, waarvan ik meter ben – een half jaar niet te zien. Kinderen veranderen zo snel! Ik ga Sarah zeker ook missen, maar zij zal niet zo hard veranderen als haar kinderen. 😀 Ik denk dat we heel vaak zullen skypen, zodat ik hen toch nog kan zien en kan spreken!

Mijn zus Sarah met Iris (1) en Dennis (4).

Leave a Reply

