I’m back!

Jep, ik ben er weer! Er is ondertussen heel wat gebeurd, maar nu ben ik terug!

1. Herexamens: alles ging vrij goed, behalve Spaans waar ik zeker wel op gebuisd zal zijn. De docente Spaans weet van mijn plannen om naar Korea te gaan, dus misschien geeft ze mijn nog net een 8 zodat ik kan tolereren (ik weet niet hoe het zit met andere tolerantiesystemen, maar op Lessius – ondertussen Thomas More sinds half juli – moet je een 8 hebben om buispunten te kunnen gebruiken), dus laten we hier op hopen! Frans ging heel wat beter dan ik verwacht had, ik had eerder op Frans dan op Spaans een buis verwacht. Voor Kunst- en Cultuurgeschiedenis kon ik zowat alle vragen beantwoorden en er waren er zelfs een paar van het eerste examen die terug kwamen! Frans en Engels extra: Engels ging natuurlijk heel goed, en ik denk dat ik ook voor Frans wel vrij goed heb gescoord. Ik weet mijn punten woensdag, dus ik hou jullie op de hoogte.

2. BestFriend Center heeft eindelijk mijn terugbetaling gedaan. Het is meer dan een maand geleden sinds ik een deel van mijn inschrijving heb afgezegd en nu pas hebben ze het geld overgezet! Ik ben nog steeds boos op de school omdat ze ons nooit op de hoogte hebben gesteld van het feit dan onze contactpersoon veranderde. De eerste persoon waarmee ik contact had sprak heel goed Engels en kon alles goed uitleggen, ik heb met hem ook nooit problemen gehad, maar sinds een maand of zoiets is het iemand anders en die persoon zijn/haar Engels is alles behalve goed! Deze persoon kan niets deftig uitleggen door gebrekkig Engels, dus ik heb echt problemen met de communicatie met BestFriend nu! 😦 ‘t Is echt wel spijtig, want ik denk dat, als die vorige persoon was gebleven, ik nooit problemen zou gehad hebben en al mijn geld zou teruggekregen hebben! Maar goed, ik ben toch blij dat ze eindelijk mijn geld overgezet hebben.

3. Ik ben vandaag een Visakaart gaan aanvragen, want zonder zou ik ginder niets kunnen betalen of geen geld kunnen afhalen. Zo belangrijk is het nu niet dat ik dit hier vermeld, maar als ik geen Visakaart zou hebben, zou ik daar wel een probleempje hebben! 😀

4. Ik moet mij stilletjes aan beginnen haasten voor mijn vliegticket te kopen, want de prijzen stijgen!

Hmm da’s zowat alles dat ik kan bedenken. Ik heb ook gevraagd naar informatie over de gastfamilie, want ik weet hier nog altijd niets van en ben wel nieuwsgierig! Ik vertrek binnen 20 dagen dus nu zou ik toch wel wat meer willen weten natuurlijk!

Leave a Reply

