Ik kan niet meer terug!

Een klein nieuwsje: ik heb net mijn vliegticket geboekt! Ik ben echt helemaal zenuwachtig en van die dingen nu! Ik heb ook wel een beetje schrik, het is de eerst keer dat ik een vlucht heb geboekt EN de eerste keer dat ik alleen op reis ga EN de tweede keer dat ik met het vliegtuig ga! De eerste keer was in 2011, toen ik ‘op schoolreis’ ging naar Malta (een 3 uur durende vlucht, denk ik).

OMG OMG OMG! Haha ik hoop wel dat de data die ik gekozen heb nog binnen de 90 dagen liggen (zo lang mag je met een toeristenvisum blijven)! Anders moet ik 24u naar een ander land, maar ik denk dat ik 89 dagen in totaal heb.

Oja, nog iets: ik ben gebuisd op Frans, dus dat moet ik in januari opnieuw doen. 😦

2 thoughts on “Ik kan niet meer terug!

  1. Hoi Laura,

    Kan je eens laten weten wanneer je precies vertrekt, de dag en het uur? 😀
    Alvast proficiat met het boeken van uw vlucht en het regelen van de hele reis, ze zijn weinig mensen die het u nadoen. 😉 Chapeau!

    Like

Leave a Reply

