Eerste sneeuw en Sinterklaas

De eerste foto’s heb ik gisteren genomen, toen de eerste ‘echte’ sneeuw gevallen was. Het heeft wat gesneeuw in het weekend, maar niet genoeg dat hij zou blijven liggen. Toen ik buiten kwam voor deze foto’s, begon de sneeuw alweer te smelten.

Ik vind deze foto wel tof. De originele foto was zo goed als helemaal wit, maar door alle bewerking kreeg ik dit resultaat. De manier waarop de foto ‘rond’ lijkt vind ik wel leuk, ik denk dat het de rondheid van de lens toont? Ik weet niet hoe of wat maar ik vind het tof zo. En zie ook het sneeuwvlokje in de vorm van een hartje in het midden!

Deze drie nam ik deze morgen. Het had precies redelijk wat gesneeuwd deze nacht. Redelijk wat voor de eerste sneeuw in Vlaanderen, bedoel ik dan.

De laatste geeft een beeld van wat ik van De Sint kreeg. Haha ja, ik kreeg ook sneeuw… 😉 Wie Sinterklaas is moet ik niet in mijn Nederlandse versie uitleggen denk ik. 😀 En anders verwijs ik graag even naar de Engelse versie van deze post, waar ik wat meer vertel over de intocht van Sinterklaas, de traditie van het schoentje-zetten en de ‘buit’ die we kunnen binnenhalen met Sinterklaas.

Hier is wat ik kreeg: Kinder Surprise, Chokotoff, ABC-koekjes van LU, Fruit-tella, speculaas, een chocolade mannetje en hosties.

One thought on “Eerste sneeuw en Sinterklaas

  1. Pingback: September en december 2012 | yoooya

Leave a Reply

