Februari foto’s

De eerste bloem van het jaar!

Hoe het weggooien van badschuim kan mislopen… Maar ik vond het toch mooi!

De eerste tekens van de lente.

Aan de kleine steiger voor een van de laatste veerboten (in Belgie) over de Schelde.

De kerk van Baasrode en de kleine overzetboot.

Een deel van de steiger.

Een oude ongebruikte boot

Een zicht op de Schelde.

De kerk van Baasrode. Ik vind de toren wel leuk.

Dit was februari 2013. Hierna volgt meer informatie over mijn reis naar Japan, aangezien ik dinsdag vertrek! Daarna post ik de foto’s van maart die ik trok voor mijn vertek naar Japan.

2 thoughts on “Februari foto’s

  1. When I initially commented I clicked the “Notify me when new comments are added” checkbox and
    now each time a comment is added I get four emails with the same comment.

    Is there any way you can remove people from that service?
    Thank you!

    Like

    • Hi Cleo! Was it this post you clicked that checkbox?
      I think when you receive the email you can unsubscribe somewhere at the bottom!
      I checked the comment followers and there aren’t any for this post, but I can’t ‘unsubscribe’ people myself. I’m sorry! But I hope you can unsubscribe through the emails you get.

      Like

Leave a Reply

