Eerste foto’s in Japan

Eerste een mededeling: ik ga proberen elke dag te posten want mijn posts gaan anders veel te lang zijn. Ik zal dus ook wat minder gedetailleerd zijn dan mijn eerste post over mijn vluchten etc, omdat het denk ik te veel tekst is om te lezen en veel mensen er misschien tegenop zien om zoveel te lezen…

Eens denken, waar was ik gebleven met mijn vorige post… O ja, ik was net aangekomen bij mijn verblijf zeker? Ik zal gewoon enkele foto’s tonen van mijn uitzicht, meer hoeft dat niet te zijn.

Mijn uitzicht: een kerkhof! En ik mag blij zijn met dit uitzicht, aangezien dit ten eerste het beste, groenste uitzicht is voor heel het gebouw en omdat ik in Korea uitzicht had op een muur, want ik woonde in de kelder van het gebouw… Oja, en daar rechts is een moestuin, OP het kerkhof!

Nog wat uitzicht.

Ik verblijf in Ijiri, zo’n 5 kilometer van het centrum van Fukuoka. De tweede dag heb ik een klein wandelingetje gemaakt, waarop ik zeker 20 drankautomaten gezien heb. Ik heb een deel geteld, op 600 meter zag ik 12 automaten! Hier zult ge dus niet snel dorst lijden…

Automaten, automaten, automaten!

En uit die automaten kunt ge niet enkel frisdrank, fruitsap of water halen zoals bij ons. Nee ook warme koffie en thee uit blik zijn een optie. Jep, warme koffie in een blikje! Dat blikje is heet genoeg om uw handen bijna aan te verbranden. En in de zomer, wordt dat Iced Coffee en Iced Tea! Super toch?!

Ijiri, Fukuoka.

Traditioneler huis in Ijiri, Fukuoka.

Het licht aan de slagbomen wijst zelfs aan welke richting de trein uit gaat. En het geluidje is minder irritant, het is pwoem pwoem en niet driiiiiiiiiiiing zoals bij ons!

Genoeg keuze, denk ik zo.

BOSS, the boss of them all since 1992!

En nog enkele foto’s van mijn uitzicht.

Plane watching… De luchthaven is maar 3 km (in vogelvlucht) van waar ik verblijf!

Het leven door een roze bril bekijken geeft schone beelden!

En de foto’s van gisteren die zijn voor een volgende post, want ik denk dat dit wel genoeg is voor nu.

2 thoughts on “Eerste foto’s in Japan

    • Hey Lien! Tof om te weten dat ge mijn blog ook leest! Ik hoop nog heel veel foto’s te posten. 😉 Morgen gaan we naar het kasteel van Kumamoto, dus daar zal ik wel heel wat foto’s van hebben! ^^
      Groetjes!

      Like

Leave a Reply

